11 Jan 2018

Raikan Perbezaan Pendapat Bukan Perpecahan

Dari era Tunku Abdul Rahman sehinggalah ke era Najib Razak Melayu sentiasa berpecah. Walaupun ditipu pemimpin buat kesekian kalinya, slogan Melayu Bersatu tetap menjadi sentimen kuat kalangan "Pejuang" Melayu. Jauh di hati, bangsa ini tetap berharap akan bersatu bawah nama Melayu.
.
Namun tiada siapa sedar kerana logik yang berlaku adalah ia pertembungan idealisme yang sangat unik dan bakal berlarutan sehingga muncul Al mahdi menyatukan semuanya kembali atas daSar tauhid dan kasih sayang seluruh dunia.
.
Kita dan semua bangsa di dunia ini mengalami kesan panjang acuan unggul dari pemecah belah dunia( Dajjal Laknatulah). Selepas direnggut pemerintahan Kesultanan Melayu Berasaskan Islam yang penuh mistik dan misteri, dipaksakan ke atas jiwa Umat Nusantara ini suatu sistem khas memandulkan jiwa orang Melayu; sedihnya ia menguasai hidup kita dari pagi hingga kita tidur kembali.
.
Pahlawan Hang Tuah bukan mitos, Ia lagenda mistik Alam Melayu yang di sembunyikan. Ia penanda zaman juga kunci rahsia. Jati diri kita ibarat terasa di kembalikan semula saat membayangkan kalimah Hang Tuah " Takkan Melayu Hilang Di Dunia -- Selagi Islam Bertakhta Di Dada".
.
Pertembungan dan perpecahan akan terus berlaku kerana begitulah Sistem Demokrasi (Mandul) berfungsi. Kebenaran sentiasa kalah bertemu majoriti. Sistem nilai celaru dan betul2 berdasarkan roh Perlembagaan ..bukan Cahaya Ilahi Yang Maha Tinggi.
.
Kita usah bimbang, kebangkitan bangsa ini sudah hampir ke kemuncaknya--- ada rahsia besar untuk Wilayah Timur ini.
.
Apa yang penting kita tetap berpegang teguh dengan Tali Allah. Pastikan simpulan hati kita biar di mana posisi kita dalam sistem celupaan Dajjal ini; hati kita tetap dengan pengagungan Allah swt. Hati kita tidak redha dengan Kenistaan dan Kejahatan Sistem yang di paksakan ke atas bangsa Melayu kita ini.
.
Biar bermusuh di mulut, jangan di hati. ISLAM tetap di julang, Parti dan Ideologi ibarat pendayng sahaja bagi sampai ke destinasi. Sudah sampai pendayungnya kita buang. Memerintah dan memimpin lah bangsa ini sementara di amanhkan Allah sebelum disambung Raja Agung Al Mahdi.
.
Kita suburkan jiwa dengan selawat, perkukuhkan keimanan. Pelihara anak cucu dari pemikiran songsang LGBT, Pluralis, dan lainnya yang di lihat lunak.dan seolah mendukung yang benar tapi berkiblat Nafsu dan Iblis laknatullah.
.
Berpegang teguhlah dengan kitab Allah dan Sunnahnya, berdayung lah sampan mu diam-diam hingga sampai ke destinasi hadrat Rabbul Izzati. Usah tersesat.
.
Yang haq akan bangkit, yang batil akan berkecai dengan pengikut2nya. Ambillah pelajaran kisah Nabi dan umatNya.. Kaum Aad, Tsamud, Luth, Yahudi...Itu sahaja sudah cukup menjadi panduan sempadan kemurkaan Allah yang sama kini berlaku keliling kita. Hanyasanya AZAB ALAH YANG DAHSYAT tertangguh dulu.
.
Di mana posisi kamu dalam Parti-- Dap, PKR, BN Amanah,Bersatu..PAS.. Ingat betul2 pesanan ini. Pastikan Islam dijulang tinggi dalam jiwamu. Kelak berat mulut mahu menjawab di mahsyar. Kita disusun sedemikian rupa untuk kebangkitan yang dijanjikan. Saat kau sedar apa sebenarnya bangsa ini mgkin sedah terlambat.
.
Bersama memimpin Umat Melayu bersatu membawa kebaikan dan Salaman dan kedamaian. Cinta dan Kasih Sayang. Berlemah lembutlah dengan bangsa lainnya. Mereka jiran tetangga yang kita perlu santuni.
.
Semoga PRU 14 berjalan dengan tersingkirnya mereka yang Jahat, Tamak, Tiada Amanah, Khianat, Pecah Amanah dan Gila Kuasa. Dan Allah Naikkan.mereka.yang layak dan berjiwa murni benar dalam memikul amanah demi Agama, Negara dan Rakyat baik di Parti mana shj mereka berada .
.
Musafir Kebangkitan
24 Rabiul Akhir 1439 H
Gunung Jerai || 01:30AM
.

.

    No comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...