21 Mar 2013

Redakan Ketegangan di Malaysia---Suburkan Cinta


Perancangan DAJJAL serta konco-konconya samada di alam zahir mahupun alam ghabib tidak pernah berhenti dari mencipta terus kehancuran dari luar dan dalam. Memulakan bibit pertembungan demi pertembungan dalam masyarakat, keluarga, ulama, siswa, persatuan ..hatta rumahtangga semakin menjadi-jadi. Senjata-senjata sihir dihalakan tepat kepada umat ISLAM dimana berada ..bukan bsusung atau santau , tetapi sihir pemutus kasih sayang yang dibisikkan ketelinga-telinga penyimpan api mazmumah dengki dan dendam dalam jiwa oleh jin-jin kafir yang bertugas mencari seramai anak cucu adam untuk disumbatkan kedalam kawah neraka bersama mereka .ka 
.
Tahun ini beberapa rentetan cerita-cerita panas menghampiri PRU ke 13. Tidak semena-mena Malaysia terlibat dalam kancah peperangan yang tidak sedikit masa untuk diselesaikan. Bibit-bibit panas dan cemas seolah-olah dihalakan tanpa sedar di rantau ini. Sesiapapun tidak menjangka perkara ini boleh menjadi sangat dahsyat jika tidak ditangani dengan bijak.; .
Seperti biasa api perkauman dan sentimen melayu dimainkan. Isu kedaulatan menjadi tajuk dan di tekankan dengan KEMPEN 'OPS DAULAT' oleh kerajaan . Bezanya negarawan dan kuasawan ..negarawan memikirkan next generation, kuasawan memikrikan next election...pun begitu kesetiaan dan ketaatan angkatan bersenjata Malaysia tidak dapat dipertikai. terbukti di lapangan dan wajar menerima pengiktirafan atas pengorbanan yang disumbangkan.
; .
 Nah ..dalam keriuhan dan kekalutan ini..kita dalam keadaan terkawal. Namun siri penjajahan era baru sedang menanti akan dilepaskan satu demi satu bak melepaskan anjing ganas membaham mangsanya. Daripada kajian yang dibuat..berlakunya apa sahaja kekacauan di dunia ini akan didalangi hidden hand yang berusaha menguasai dunia dan menghalang kebangkitan yang mampu menggugat hasrat mereka mengungguli isu dunia. Asia Barat hancur di musnahkan...sekarang bala dihalakan ke asia timur untuk melengkapkan proses membonekakan dunia.; .
Apakah penulis sekadar melambung sesuatu yang tidak diketahui umum..tidak . Umum mengetahui ...Sejarah mencoretkan---Sulatan Jamalul KIram 111 adalah sultan yang tidak di dokong rakyat mereka...bahkan sultan ini ternafi dari menuntut sabah dan jajahan takluknya kerana mereka tidak layak.Pewaris sebenar adalah dari Maharaja Adinda( rujuk tausug dan Kesultanan Sulu). Sultan Jamalul Kiram adalah juak-juak imperialis dijadikan boneka untuk menimbulkan isu ketegangan di rantau ini sekaligus menguasai Asia Tenggara kerana ia melibatkan sama CHINA-FILIPINA-MALAYSIA-INDONESIA.Silap percaturan sesama negara ini berperang .; .
Terlalu banyak persoalan timbul dalam siri pencerobohan Lahad Datu..sehingga menimbulkan persoalan siapa sebenarnya yang terbabit dalam operasi pencerobohan ini? Senjata yang canggih dari mana musuh dapatkan? sikap yang aneh tidak pernah dan bertentangan dengan budaya asal kaum SULU yang asli(memerangi saudara ISLAM sendiri),dan banyak lagi situasi yang menimbulkan kepada persoalan seterusnya...mudahnya...ia tidak seperti apa yang dilihat...wayang gambar ini diatur teliti untuk mengumpan atau mencapai sesuatu misi...; .
Sekarang..semua mata menghala kerantau ini. berita dunia menjadikan rantau ini tajuk utama untuk di propagandakan mengikut hasrat mereka.Tekanan antarabangsa akan mula menyusahkan Malasysia dengan apa cara...satu cara menguasai dunia...; .
wow., anda sanggup mendengar pendedahan yang lebih dahsyat? Nk kiamat dah wei dunia nih...jadi sebarkan cinta dan kasih sayang kerana di saat kekalutan ini..kuasa dan cahaya kasih sayang yang di bawa baginda saw untuk umat ini adalah penawar paling mujarab menyeleesaikan semua masalah ini. Dengan kuasa kasih sayang-cinta inilah bakal mengundang rasa kasih dan rahma ALLAh kepada kita semua. Yakin dengan janji Rasulullah ..ISLAM akan bangkit dan kembali diatas. Siapakah mahu membantu mengisi usaha kearah tertegaknya kembali ISLAM di DUNIA? untuk terpilih..kriterianya adalah mereka yang mencintai apa yang NABi saw cintai...Redakan ketegangan yang ditimbulkan musuh.jangan dimasuk lubang biawak. Pegang teguh dengan RASULULLAH SAW dan PEWARIS-PEWARISNYA...; .
Mereka yang terpancanr mata hatinya...akan berebut-rebut untuk mendapatkan bahagian dalam usaha mengembalikan ISLAM di akhir zaman....Nah usah telarut dengan massa... kita doakan semua PEJUANG ISLAM YANG TULUS DAN BENAR DI MANA BERADA SENTIASA DIBANTU ALLAH DAN DIBERIKAN KEKUATAN...MOGA SETIAP MISI MEREKA DIBERIKAN KEJAYAAN>>KITA DOAKAN IKATAN KASIH SAYANG SESAMA KITA SEISLAM DIPERERATKAN--DAN ALLAH PELIHARA SEMUA SAUDARA MARA KITA DARI MARABAHAYA DAN FITNAH AKHIR ZAMAN; .
Musuh merancang dan ALLAH juga merancang..ALLAH SEBAIK-BAIK PERANCANG...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...