3 Jul 2014

DI MANA NAK CARI ALTEL

http://www.altel.my/my/where-to-buy

HAK MILIK BUMIPUTRA- LEBIH SYOKKKK!!!! LEBIH BERKAT


PENGGUNA telefon bimbit di Malaysia kini mempunyai satu lagi pilihan bagi perkhidmatan prabayar selepas syarikat telekomunikasi baru di bawah Kumpulan Syarikat Al-Bukhary, Altel Communications Sdn Bhd (Altel) melancarkan kad prabayar khusus bagi pelanggan yang mahukan perkhidmatan tersebut pada harga berpatutan.

Ketua Pegawai Eksekutif Altel, Nik Abdul Aziz Nik Yaakob berkata, kad prabayar itu berada di pasaran sejak Ogos lalu dan kini memiliki 1,000 pelanggan. Syarikat itu berhasrat meningkatkan jumlah pelanggan kepada 150,000 menjelang Ogos tahun depan.

“Kami sasarkan perolehan syarikat akan cecah RM4.5 juta apabila sasaran itu dicapai,” katanya selepas pelancaran kad prabayar Altel, semalam.

Nik Abdul berkata, kemudahan tambah nilai bagi prabayar Altel boleh didapati di 8,000 lokasi di seluruh negara.

Setakat ini, Altel mempunyai lapan pengedar utama dan 200 peniaga runcit dan syarikat itu merancang meningkatkan peniaga runcit produknya sehingga 6,000 dalam tempoh enam bulan akan datang.

“Kami telah buka cawangan Altel di Tesco Bukit Indah di Johor, Sunway Piramid, Selangor dan Kompleks Pertama, Kuala Lumpur.  Akhir bulan ini, kami akan buka tiga cawangan lagi iaitu di Shah Alam, Petaling Jaya dan Sungai Buloh,” katanya.

Altel juga merancang untuk memperkenalkan pelan prabayar LTE menjelang akhir tahun ini dan pelan pascabayar pada suku kedua 2014.

Kad prabayar Altel dijual pada harga RM7 beserta RM5 kredit masa berbual, dengan tambah nilai RM5, RM10, RM30 dan RM50.

Pelan Altel termasuk kadar 16 sen seminit bagi panggilan suara, 5 sen bagi SMS serta 5 sen bagi setiap 1MB data.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger