13 Nov 2007

Dajjal sudahpun ada..




Buat renungan kita bersama..bahawasanya dajjal sudahpun ada dan kini berlindung di segitga bermuda...

Asasnya , kini George W. Bush dilindungi dajjal..ia juga jawapan kenapa sihir atau ilmu yang dihantar kepadanya dari seluruh dunia tidak menjadi..kerana Dajjal melindunginya..dan sesiapa sahaja yang bakal menggantikan BUSH!!


Tidak terkejut juga jika dikatakan David Copperfield, magis terkenal dunia adalah anak murid Dajjal..ia juga asas mengapa ahli silap mata ini membeli pulau dekat Hawaii kerana hampir dengan segitiga bermuda..Gurunya..

Pernah suatu ketika ahli silap mata ini cuba melakukan silap mata dengan cuba menghilangkan menara berkembar petronas namun tidak menjadi apabila wali2 dan pak kiai turun menyebabkan sihirnya tidak menjadi...

Malaysia masih mempunyai wali2 dan hamba2 Allah yang wara'...sangat banyak..moga Allah melindungi mereka..

Moralnya...berhati-hati, dan bersiap sedialah..peperangan besar akan berlaku sebelum Islam dapat kembali menang..dalam peperangan ini dalam setiap 100 orang yang pergi..hanya seorang akan hidup..

Kuasa Dajjal memang sedang memerhatikan umat ini untuk menyebarkan fitnahnya..AS dan sekutunya memang mempunanyai perancangan keatas umat Islam dirantau ini..asasnya apa yang berlaku pada Malaysia sekarang...Berkaitan MINYAK, Perdagangan Bebas, ECER dan sebagainya telahpun dilalui IRAQ...20 tahun lampau..sila kaji sejarah semula..dapatkan kebenaran..polanya dapat kita lihat dengan jelas.


Jangan hairan dalam 7 tahun mendatang...selepas UMNO menang Pilihanraya ke 13 Malaysia akan mengalami apa yang dikatakan sebagai krisis ekonomi paling dahsyat..hanya persediaan sahaja yang dapat menagkis semua ini..appun ini adalah menurut firasat atau jangkaan berdasarkan sumber muktabar ALQURAN!...sekadar perkongsian untuk peringatan...moga dapat diambil iktibarunruk menyiapkan diri
menghadapi segala kemungkinan...wallahua'lam(Hanya Allah Yang Megetahui Segala-galanya)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...