7 Apr 2012

Perjuangan Retorik UMNO



Dalam akhbar hari ini Dato Seri najib Tun razak menggesa segenap UMMAT di Malaysia membantu negara menggapai status NEGARA ISLAM MAJU PERTAMA...menitis air mata RAKYAT yang gelisah ,dan SANGSI akan kekeliruan perjuangan sebenar UMNO BN mutakhir ini yang seakan-akan tiada titik temunya.

Pastinya rakyat berbesar hati juga ingin merealisasikan hasrat itu..namun APAKAH MAKNANYA MENJADI NEGARA ISLAM MAJU PERTAMA jika ISLAM pun tidak DIBELA....

Perjuangan Retorik Jenis APAKAH ini??? Apakah maknanya transformasi negara jika PERKARA DASAR ini pun belum selesai.. ini menjadi kesangsian RAKYAT akan kemampuan kerajaan mempertahankan MARUAH ISLAM..sebab tiada pembelaaan yang sewajarnya dari kerajaan pun???

Apakah segala bentuk Propaganda Transformasi , Rakyat Diutamakan..Kesejahteraan Rakyat..Perkongsian Kekayaan untuk RAKYAT sekadar slogan menambat hati RAKYAT untuk suatu perjuangan PRU 13 sahaja?

Agama ISLAM yang menjadi teras utama MELAYU pun tiada pembelaan .?.inikan pula KESEJAHTERAAN RAKYAT ..? Ketuanan MELAYU? ..yang entah penting entah tidak pada pandagan BN ? Atau sekadar mengabui mata rakyat untuk suatu KELANGSUNGAN PEMERINTAHAN UMNO BN ? Permainan Silap MATA jenis apakah yang sedang dimainkan ini? Sihir apakah yang cuba membutakan mata RAKYAT ini?

sekadar LUAHAN RESAH dan RINTIHAN KESANGSIAN RAKYAT YANG CINTAKAN AGAMA, BANGSA dan NEGARANYA

(coretan  X  UMNO FOLLOWER)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger