7 Jan 2009

"Sampah" disaran cuba kira bulu kambing

Agak kasar bunyinya, tetapi ia suatu bentuk serangan balas ke atas mereka yang cuba melakukan sabotaj kepada pmilik2 blog.

Sejak semalam diketahui blog sahabat-sahabat sefikrah diserang pengunjung Sampah yang menghantar mesej-mesej berbaur lucah dan menghinakan. perkataan abang, sayang , Love U, dating diungkap tanpa hujung pangkal. penulis sendiri menerima mesej seumpama itu dengan nama "EKIN"....

Atas sebab apa? Penulis sangkakan penulis sahaja menerima mesej dalam shout box seumpama itu, dirisik-risik ...sahabat seangkatan dalam dunia blog ini juga mengalami nasib yang sama bahkan lebih memalukan sehingga terpaksa mengubah template/ reformat blog.....

Sukar berhadapan dengan serangan seumpama ini, penulis berharap pengunjung Sampah ini melakukan aktiviti yang lebih sedikit bermanfaat seperti kira bulu kambing (cadangan ). Apa pun buat sahabt-sahabat yang berblog, jangan dihiraukan mesej seumpama ini yang dilihat umpama kemuncup yang tidak berguna sahaja.

Apa yang penting dakwah kita sampai dan orang mendapat manfaat darinya walaupun sedikit.

Wallahua'alam

al faqir Ilallah Jundi Ummah

1 comment:

ana mujahid said...

ya.. ana setuju....
ana cadangkan pengunjung sampah ini mencari kerja yang lebih berfaedah dan mendapat redha Allah. TOLONG la, jangan memburukkan nama Islam itu sendiri... Jika pengujnung berkenaan Islam, bertaubatlah selagi pintu taubat masih terbuka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...