13 Jul 2015

Selesaikan KES PENIPUAN dan HENTIKAN MELINDUNGI PENIAGA TIPU ORANG


Menyalahkan siapa yang menjadi punca masalah malam tadi akan memulangkan kepada kita kembali. Masing-masing kita berperanan . Apapun syabas juga kepada '' 7 Pahlawan Bersaudara'' yang menyebabkan semua rakyat Malaysia membuka mata atau paling kurang bersengkang mata sepanjang malam tadi mengikuti perkembangan KETEGANGAN yang menyebabkan 3 orang cedera setakat ini.

LETUSAN yang dirasai hampir semua GRUP...sampai HP panas tak berhenti bergegar masuk GAMBAR dan VIDEO whatsapp. Pun begitu , apa yang berlaku menunjukkan BETAPA lemahnya PENGUATKUASA dan PENGUATKUASAAN selama ini sehingga perlu tunggu LOWYAT TERBAKAR baru terhegeh-hegeh membuat siasatan ??

Elok sesiapa sahaja yang bertanggungjawab di SEGITIGA MAKSIAT itu betul-betul memantau dan melaksanakan tugas dengan amanah dan adil. Berapa ramai lagai perlu menjadi mangsa rakus dan sombong peniaga kaki TEMBERANG di LOWYATT??

Patut buat survvey secara terbuka siapa yag pernah kena tipu di PLAZA LOWYAT ini..KUMPULKAN FAKTA dan KEDAI MANA? Dedahkan dan lakukan tangkapan. Keadaan ini WAJIB diperangi sehingga keakar UMBI.

Jangan tunggu LOWYAT TERBAKAR pula...baru ''7 PAHLAWAN BERSAUDARA'' yang hadir polis dah tak tidor malam. Kekgi '' 7 PANGLIMA SEHIDUP -SEMATI'' keluo--- ( tak sanggup tulis apa akan terjadi).

Syabas PDRM dengan ketangkasan dan kecekapan --harap terus cekap mengurus kebobbrokan BUKIT BINTANG itu. Habis TAIKO2 terheret sama. apalah..hihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger