9 Feb 2009

Himpunan Raksaksa Rakyat Di Kediaman MB sekali dalam tempoh 51 tahun!

Tidak penulis jangkakan himpunan Raksaksa 10 000 orang mencapai jumlahnya yang disasarkan. Bergempa dengan laungan keramat Suara Rakyat, Makhhal Sakhti, Takbir!, Reformasi silih berganti memeri sokongan padu kepada Kerajaan Pakatan Rakyat di Perak bagi menumbangkan Perompak Jalanan (Regim Perak) yang bermain kotor dan tidak bermaruah dan mendabik dada menjadi juara Ketuanan Melayu..Pi Mampos UMNO! Regim Taghut!

Pada awal maghrib, selepas berjemaah solat jamak...imam utama membawakan solat hajat khusus untuk Pakatan Rakyat dan tulang utama perjuangan ini Ir Nizar Muhammad Jamaludin agar diperteguhkam beliau dalam perjuangan memastikan gerak kerja Islam kita membawa kepada tertegaknya hukum Allah berjaya. Jemaah juga mengaminkan semoga dihancurkan banjingan -banjingan totok UMNO Najib, dan barua - baruanya terutama penasihat Sultan yang berselindung disebalik kerabat raja menjadikan huru -hara kerabat sultan perak dek bahana eksplotasi kelompok ini.



Padang yang terbentang luas di depan kediaman rasmi MB perrak yang sah itu dipenuhi rakyat dari seluruh negara memberi sokongan padu kepada Kepimpinan Pakatan rakyat yang dilihat memberikan perkhidmatan kepimpinan yag paling bermaruah dan penuh hormat kepada amanah dan mandat rakyat yang dipikulkan kepada mereka. Buka seperti UMNO yag membuang mandat ini di longkaang , memperbodohkan rakyat dengan politik kotor dan najis. Menaikkan dan menyokong pimpinan belot, haprak dan tiada prinsip perjuangan. Mereka tahu mereka tidak punyai kekuatan , bukan jenis anak jantan yang sanggup berpencak di gelanggang dan medan. Sungguh, rakyat Perak pasti akan memalukan mereka suatu hari nanti!



Hasrat agar DUN dibubarkan dipertimbangkan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan. Rakyat perlu diberi mandat untuk menetukan siapa yang seharusnya memimpin mereka. Patik harap Kebawah duli Yang Maha Mulia Sultan Memperkekankan kehendak Rakyat ini, Ampun Tuanku. Kerja -kerja merampas secara tidak bermaruah ini dilihat kerana UMNO tertalu terdesak dan tidak sanggup lagi mengalami kekalahan akibat UMNO yang membusuk dan tidak dapat lagi menutupi bangkai-bangkai yang mereka pelihara dalam UMNO! Mereka tidak sanggup lagi mengalami kekalahan seperti di Terengganu kubu kuat mereka sebelum ini.

Media Utusan Meloya dan Berita Hairan serta Anjing-anjing belaan mereka TV3 pula menutup isu sebenar dengan isu-isu yang tidak munasabah. Terlalu ketara peranan Media ini membantu UMNO cuba memenangi isu, namun tidak semudah itu memperbodohkan rakyat. Kata DSAI orang Dayak rumah panjang pun tahu media ni tidak pernah telus dalam memaparkan isu. BOIKOT MEDIA INI! Rakyat perlu menghukum mereka!



Provokasi memburukkan Pakatan Rakyat dilihat tidak mampu lagi menggugat kepercayaan rakyat kepada pemimpin berwibawa mereka. Bahkan pula rakyat mulai sedar mereka sedang melihat perangai sebenar bakal PM mereka yang bakal menghancurkan Malaysia dan sistem perlembagaan serta prinsip Rukunegara..Kedaulatan Undang-Undang. bagaimana orang sepertinya memperalatkan Undang - undang untuk kepentingannya , bukan untuk Rakyat. Ini bukan pemimpin, ini memalukan...Inilah pemimpin Cakap tak Serupa Bikin. Kita patut malu memiliki seorang yang tidak bermaruah seperti ini, menunggang isu kerajaan Perak bagi menutup kelemahan sendiri, cuba menjadi juara! tetapi yang sebenarnya rakyat semakin meluat dan geram dengan keangkuhan serta keburukan moral mereka. CELAKA mungkin satu konotasi yang paling sinonim untuk orang sepetinya. Betullah apa yang diungkapkan Tuan Guru tentang pemimpin seperti ini. CELAKA!



Himpunan berlangsung aman dan penuh tamadun, terasa semangat muhibbah antara kaum. Seperti segala perselisihan dan benih kebencian yang disuntik UMNO terhadap kaum-kaum di Malaysia selesai pada malam ini. Mereka mula memahami kenikmatan perpaduan sebenar Kematangan Rakyat pimpinan PR pastinya mengundang risau gundah gulana UMNO kerana mereka ketandusan idea meraih sokongan. Tinggal sedikit masa lagi , seinci demi seinci dikatakan pengikut UMNO juga mula beralih arah kepada Perjuangan PR serta pemimpinnya

Penulis dan sahabat seperjuangan mula beransur pulang jam 12.30 tengah malam. Kepuasan setimpal dengan perjalanan 2 jam KL-PERAK, serta tambang eksekutif rm 30. Berbaloi untuk ini, satu babak adlam perencaanaan sejarah Malaysia kami saksikan untuk modal kepada anak-anak cucu-cicit kemerdekaan. Bahawa usaha mempertahankan Malasysia dari petualang sebenar , dan penderhaka sebenar Sultan. Dalam sedar tidak sedar...penulis terbawa-bawa dalam tidur ungkapan DSAI semasa kereta meluncur laju kembali ke KL 140 KM/jam ..
LAWAN TETAP LAWAN! SUARA RAYAT SUARA KERAMAT...!



Tahniah buat PAKATAN RAKYAT.. KAMI BERSAMA_SAMA KEPIMPINAN PAKATAN RAKYAT!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger