9 May 2012

Anwar dalam KOMUNITI CFR...terjebak dalam PERCATURAN ROTHSCHILD





 (AMARAN : PEMBACA BERTANGGUNGJAWAB MENGKAJI SENDIRI AKAN MAKLUMAT INI)

John Coleman dalam satu tulisan buku yang setebal 169 muka surat bertajuk Committee of 300 pernah bekerja sebagai ajen perisik bg ENGLAND mendedahkan penemuannya yang lebih konkrit akan penguasaan suatu kaum zalim dari jalur YAHUDI yang merancang huru hara dunia. Kuasa mereka yang jauh lebih besar dari presiden Amerika serta mana-mana penguasa negara. mereka menempati KEDUDUKAN ELIT dalam masyarakat DUNIA . Kalangan Prof, Ahli Politik, PENGASAS BANK DUNIA, PEGAWAI TENTERA.

Sejarah  DILARANG keras mendedahkkan atau menyebut campur tangan ROTHCHILD dalam setiap perang dunia, Siri REVOLUSI PERANCIS, serta episod-episod politik dunia sehingga sekarang. Kekuasaan mereka terlalu dirahsiakan sehingga bidak-bidak catur mereka sahaja yang digerakkan dan dikambing hitamkan bagi menutup niat JAHAT perancangan mereka. Committee 300 dibawah telunjuk ROTHSCHILD. Sebab itu jika diperhatikan Penubuhan PBB, Konspirasi Penubuhan Negeri Arab Saudi yang diperintah keturunan yahudi Qainuqa', hatta PERLUASAN PENDUDUKAN KAWASAN YAHUDI di Palestin Dibiayai oleh ROTHCHILD. Adakah anda tahu jalan-jalan di NEGERI HARAM ISRAEL dinamakan sempena keturunan ROTHCHILD? Adakah anda tahu presiden Israel bukannya kaya...yang kaya adalah PEMILIK-PEMILIK BANK DUNIA..mereka dari keluarga ROTHCHILD...Merekalah ahli ILLUMINATI..Penyembah IBLIS. Syaitan bertopeng MANUSIA.

Committe of 300 mengawal segala urusan perkembangan aliran pemikiran dunia.Kini berselindung di bawah organisasi yang di gelar ''THE CLUB OF ROME"...merujuk wikipedia kita akan mendapati makna...

The Club of Rome is a global think tank that deals with a variety of international political issues. Founded in 1968 at Accademia dei Lincei in Rome, Italy, the CoR describes itself as "a group of world citizens, sharing a common concern for the future of humanity." It consists of current and former Heads of State, UN bureaucrats, high-level politicians and government officials, diplomats, scientists, economists, and business leaders from around the globe.[1]

Definisi WORLD...adalah usaha menyatukan dunia bawah pemerintahan mereka atau bagi pengkaji kosnpirasi mereka kenali sebagai NEW WORLD ORDER.

Para pembaca boleh mengkaji lebih mendalam, jika berkesempatan sebelum FILE PDF yang boleh di download secara percuma sebelum di hack THE HIDDEN HAND. Dapatkan FILE PDF ( CERITA PENUH JOHN COLEMAN) Taipkan COMMITTEE OF 300 dalam GOOGLE)

Tahukah anda rahsia ANWAR yang terlibat dalam CFR? (rujuk carta diatas) dan politik MALAYSIA (PERSISYTIHARAN PERLEMBAGAAN MENGATASI AL QURAN) secara umumnya perlu diteliti lebih kedalam sebelum ditafsirkan. Campurtangan dari BANGSA PENJAJAH KETIKA ITU MENYEBABKAN KITA TERIKAT DENGAN PERJANJIAN SEHINGGA SEKARANG WALAUPUN SUDAH MERDEKA. Syarikat Hindia Timur Ingeris di kuasai ROTHSCHILD selepas berjaya menumbangkan pesaing-pesaing mereka . Syarikat Hindia Timur Inggeris pada asasnya memang bertujuan menakluk negeri bangsa lain untuk tujuan ekonomi KAPITALIS dan ideologi SEKULARISME ( jangan rujuk tafsiran sejarah tentang SHTI sebab faktor ini jarang di bahaskan )

Jangan mudah terpengaruh sogokan dan propaganda isu yang dicanangkan kepada masyarakat yang membenarkan semua tindakan mereka dengan slogan dan sogokan indah. Mereka memecah dan memerintah kita dengan politik adu domba. Mereka bijak mengawal umat dunia dengan kawalan minda.  Wayang yang dicaturkan tangan dari luar semenjak negara kita belum merdeka adalah dalam cengkaman GOLONGAN INI. Kita rakyat hanya dimangsakan dan di manipulasi untuk kepentingn mereka. Setakat pelaburan 1 billion dolar untuk menakluk MALAYSIA sangatlah mudah. tetapi menakluk jiwa dan minda memerlukan semua instrumen mereka yang digerakkan anak didik dan agen mereka yang menempati tempat strategik dalam kerajaan dan hierarki masyarakat,

Henry FORD (Pengasas genius yang mencipta KERETA FORD) menyedari perkara ini yang berlaku di EROPAH pernah berkata jika dikandangkan semua pencatur YAHUDI ini nescaya dunia akan aman.

Keluarga ROTHSCHILD yang sekarang menempati hirarki dunia dalam PEMILIKAN PERBANKAN DUNIA< EMAS DUNIA< LOMBONG DUNIA DAN POLITIK DUNIA semenjak sebelum revolusi PERANCIS kini sedang memperkemaskan strategi-strategi akhir kemenagan mereka dibantu COMMITTEE 300 menguasai dunia seluruhnya dibawah PANJI-PANJI DAJJAL laknatullah.

Maka  bukalah matamu, tajamkan mata hatimu. renungilah HADIS-HADIS BAGINDA SAW tentang akhir zaman tentang menyelamatkan TAUHID dari segala sistem yang di tujukan kepada anak cucu untuk menyembelih TAUHID MEREKA dari PERHAMBAAN KEPADA ALLAH kepada PERHAMBAAN KEPADA MEREKA dengan sistem HUTANG DAN KEMEWAHAN...Berpegang KUAT kepada AL QURAN dan SUNNAH. Ikutilah jalan para sahabat....Suburukan Cinta kepada Rasulullah saw... Usaha utama ROTHCHILD adalah memutuskan kecintaan kita kepada Baginda SAW dengan memperkudakan WAHHABI. Kerana dengan jalan CINTA kepada Baginda saw umat ini akan mendapat cahaya yang iblis dan dajjal tidak akan dapat tembus.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger