15 Jun 2009

Selamat Jalan...AMPUNAKAN DOSA2 KU dan SALAH SILAPKU.




Ampunkan salah dan silapku..kepada semua aku memohon ampun.

Diri ini penuh dengan noda dan dosa, kelemahan dan kejahilan....

Doakan daku mendapat hakikat erti ABDI diri pada ALLAH..

Dan istiqamah pada UBUDIYYAH kepadaNYA.

Aku impikan dgn matinya disana.... syahidnya disana, serta bersujud kepadaNYA...

Andai umur panjang, bersualah kita...jika sebaliknya...doakanlah kesejahteraan buat diriku...ketenteraman hatiku dan, selamatnya dari fitnah dan azab yang sangat hebat..

Tidak ku tahu pintu neraka manakah yang aku perlu pilih untuk masuk... semoga dengan rahmatNYA, kembali semula aku kepintu syurgaNYA.

aku tidak pasti, mungkin inilah pengakhirnya.... inilah sahaja nukilan buat semua, yang kenal atau tidak mengenali diri ini.

Selamat untuk semua, bersama-sama kita berlumba-lumba mendapatkan redhaNYA serta kasih sayangNYA. Kerana DIA sahaja KEKAL dan kepadaNYA semua makhluk bergantung....

SALAM SAYANG, UKHWAH FILLAH.

Ikhlas,
JUNDI UMMAH

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger