3 Dec 2010

Gambaran KONSPIRASI DAJJAL

Akhir-akhir ini saya banyak membaca mengenai dajjal di laman-laman blog. Terima kasih kepada serorang rakan seperjuangan di SMKA Johor Bahru dulu yang berkongsi link tersebut di facebooknya. Syukran Jazilan!


Bila dah dapat satu link lagi banyak la website ataupun blog lain yang berkaitan sempat dibuka.
Setiap blog yang saya kunjungi pula menyampaikan pelbagai info mengenai dajjal dan artikelnya pun panjang-panjang belaka. Secara jujurnya saya tidak mempunyai kekuatan untuk mengingati semua fakta yang disampaikan.

Fakta-fakta yang diberikan pula telah digabungjalinkan antara ayat al-Quran dan ilmu sains itu sendiri. Makin bertambah sukar untuk saya mengingatinya satu persatu. Agak complicated. Tapi sekurang-kurangnya satu perkara yang menyedarkan saya ialah mengenai fitnah dajjal yang semakin berkembang ketika ini.

Saya kagum dengan penulis blog yang telah menulis mengenai dajjal ini. Pada hemat saya, kupasan mengenai Dajjal al-Masih ini amat terperinci. Setiap postingnya mengalahkan bilangan page assignment yang perlu saya hantar kepada lecturer. Memang panjang.

Tapi sebab minat saya gagahkan juga untuk membacanya walaupun saya tahu saya tak mampu untuk mengingati semua fakta yang diberikan. Biar tahu sikit dari tak tahu langsung!

Secret Societies aka illuminati...


Adakah anda percaya kebanyakan krisis yang sedang berlaku pada masa sekarang sudah dirancang?

Melalui pembacaan saya dalam blog, kebanyakan krisis besar yang berlaku telah lama dirancang oleh secret societies ini. Boleh dikatakan mereka adalah orang suruhan dajjal untuk menjalankan segala pelan yang telah dirancang ini. Licik bukan?

Antara contoh yang ada seperti krisis kewangan dunia 1998 dan 2009, serangan 9/11 di WTC Amerika syarikat dan yang terbaru H1N1. Ada satu artikelnya mengenai kad permainan Illuminati. Lebih kurang main kad Pokeman di zaman muda-muda dahulu. Kad ini dikeluarkan pada tahun 1995 menceritakan mengenai perancangan illuminati pada masa depan. Pada kad no 2 menunjukkan WTC diserang dan kad no 3 menunjukkan pentagon pula diserang. Adakah ia secara kebetulan atau memang telah dirancang? Link videonya disini

Sebenarnya, krisis demi krisis yang telah berlaku sengaja dicetuskan semata-mata untuk menjayakan agenda New World Order (NWO) yang diilhamkan oleh dajjal. Dajjal berkehendakkan One World Government, One World Religion, One World Ruler.
Pelan yang telah digariskan seperti di bawah:


Benarkah tanggapan kita selama ini?

Kadang-kadang kita fikir bahawa orang Barat amat pintar dalam usaha untuk memesongkan akidah orang Islam. Contohnya, budaya hedonisme yang sedang rancak di seluruh dunia. Kita selalu menganggap merekalah yang mempromosikan budaya ini untuk melekakan umat Islam.
Memang benar fakta ini tapi dengan sedikit penambahan. Mereka ini telah diperkudakan oleh dajjal untuk melakukan semua ini dengan berselindung di sebalik agama Yahudi dan Kristian.
Hanya sebagai orang suruhan untuk merealisasikan pelan NWO tadi!

Pada pendapat saya, takkanlah ada manusia yang sebegitu bijak untuk mengilhamkan idea sebesar ini bagi mewujudkan NWO. Mungkin ada something yang menjadi perancangnya.

Ya...memang dajjal belum turun lagi. Hanya tenteranya sahaja yang diutus untuk menyesatkan kita. Tapi dengan tentera dajjal pun kita dah kalah. Apalagi mahu berlawan dengan makhluk bernama dajjal al-masih nanti. Lihat sahaja budaya hedonisme seperti yang saya katakan tadi. Berapa ramai yang akidah mereka telah dipesongkan dengan jayanya oleh tentera dajjal ini?


Unsur Masonic dalam AJL 24

Freemason adalah salah satu aliran yang dianuti oleh golongan illuminati dan seperti yang saya beritahu tadi illuminati pula ada kaitan dengan dajjal.

Saya juga menonton AJL 24 yang lepas dan pastinya anda juga salah seorang penonton anugerah berprestij ini. AJL kali ini dikatakan yang terbaik yang pernah dianjurkan oleh TV3. Tapi disebalik pujian itu ada terselit kisah penganjuran AJL24 yang mempunyai unsur masonic.

Agak terkejut bila membaca blog yang membuat pendedahan mengenai perkara ini. Disengajakan atau tidak hanya Allah yang mengetahui. Tapi pada saya ia merupakan sesuatu yang disengajakan kerana penulis blog tersebut mambandingkan gambar persembahan artis pada malam itu dengan persembahan artis yang berfahaman mason seperti Rihanna dan artis Barat lain. Memang tak perasan persamaannya melainkan jika ada sedikit pengetahuan mengenai freemason ni.

Bukan hanya dakwaan kosong malah dikukuhkan lagi dengan gambar. Dia tidak memaksa kita percaya cuma matlamatnya agar kita berfikir. Jika terlalu banyak persamaan adakah ia masih lagi dikira kebetulan?

Sejak dari itulah saya banyak membaca mengenai dajjal yang sebelum ini hanya didengar dari lidah para ustaz dan ustazah di SMKAJB. Sekurang-kurangnya melalui pembacaan bolehlah kita tersedar daripada terus ditipu secara halus oleh musuh Allah ini.

Untuk lebih kefahaman mengenai freemason dan dajjal ringankan jari jemari mu untuk melayari laman web di bawah:

holywar
masonic in AJL24
konspirasi teoris

Kredit untuk penulis blog yang berusaha untuk membongkar fitnah dajjal ini. Moga Allah membantu usaha murni anda. Walaupun ada yang mengganggap merekalah yang bijak tapi usah lupa ada yang lagi bijak iaitu Allah Al-Hakim..

Moga pertolongan Allah akan datang dalam membantu kita memerangi golongan seperti ini..
Amin..

SUMBER: BLOG

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger