24 Mar 2012

Simbol bintang DAVID pada syiling baru NEGARA KU

Simbol bintang DAVID dari bendera NEGARA HARAM JADAH ISRAEL ditempa pada syiling MALAYSIA? Apakah sudah tiada simbol lain yang sesuai dan lebih rapat dengan BUDAYA DAN ADAT RESAM MELAYU dan MALAYSIA kita ini ?

Tiada sesuatupun yang boleh kita anggap tidak sengaja....apa2 pun suara ini hanya secebis dari luahan isi hati RAKYAT MALAYSIA yang sangat ANTI terhadap KEKEJAMAN NEGARA HARAM ISRAEL terhadap pembunuhan berterusan rakyat PALESTIN. Apakah tiada sentimen itu pada penempa SYILING ini ataupun orang yang menempa ini pendokong atau penyokong NEGARA HARAM JADAH ISRAEL?

Dan kini aku terpaksa membawa lambang ISRAEL dalam dompetku yang ditempa pada duit syiling 10 sen MALAYSIA....APAKAH INI???!!!

2 comments:

Anonymous said...

Sblum kluar duit ni dah ada penerangan tentang semua ciri ciri yang ada termasuk bintang yang dikatakan lambang yahudi.....weii..tolongg laaa..dari tahun lepas lagi masa klua sample...apsal takde sape pon nak komplen...ke admin ni nak buat modal politik je???

Anonymous said...

Penerangan kepada siapa? Kepada PM? kalau pembangkang bantah pun, ada ke PM nak ikut.. satu perkara sebagai seorang Islam jika simbol2 yang dilihat ke arah kontroversi sepatutnya ditukar walaupun tak perlu dapatkan pendapat pihak lain, Jelas sangat simbol bintang David..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...